Senare nytt

Hellu igen.. Ja ni just nu är det såhär, jag försöker njuter in princip varje dag nu de sista dagarna med mina fina vänner, konserter och rutiner. Sjukt men sant. Det har hänt endel också från senast vi sågs.

Jag har haft två konserter. En i Oskarshamn och en i Kalmar. Den i Kalmar sjöng jag även med min fina vän och jah bara njöt på scenen. 
När sista låten kom i kören fälldes endel tårar och man blev så rörd av stunden. Sista låten men Es, och den fina stämmningen. Usch! 

Sen så gick jag faktist model i fredags för bästa Kerstin. Hon går textil och sy på gymnasitet i Kalmar så de skulle ha en catwalk som då jag och två andra fick vara modeller för. Så rolig upplevelse! Hennes kläder var även så fina! Love you guys!

Sen har jag jobbat. I lördags öppnade jag och slutade vid 16. Sen så blev det ingen utgång för mig utan jag myste hemma med C för en lugn kväll. Så skönt att ha såna kvällar. 
Imorgon är det studiedag så ska mestadels plugga.. Har lite kvar som ska in som måste bli klart imon! Kämpar in i det sista!

Puss och kram 

Kalmar konserten 


Modevisningen
 



Allmänt | |
Upp