Studentfest

Denna vecka har jag också jobbat endel, tränat, haft student fest på big Bang och Harrys i onsdags, fått påsklov och så vidare. 
Tisdag så blev det sista dagen innan påsk lov och det blev en riktigt kort dag, sen jobba. 

Somsagt vad det studentfest på Harrys i onsdags. Först jobbade jag till 4 sen drog jag till Carro för att mysa lite innan vi drog till big Bang för förfest med alla studenter. Vi spelade bowling och drack goda drinkar. Sen gick vi vidare till Harrys för att fortsätta festen men de va inte så kul så drog ist till coffe och sov där.
Det va riktigt kul på big Bang med mina fina vänner! De bästa!! 

I torsdags så jobbade jag och idag blev jag även inringd. Men så värt, det va super kul för de va så mycket folk men även så får man dubbelt betalt pga röd dag på en vardag. Tihi! 

Imon är jag ledig så då blir det påsk mat och förmodligen träffa tjejerna på kvällen. Sen ett långt pass på söndag. Kuligt!
Puss på er! 





Allmänt | |
Upp