Diagnos ångest

Igår och idag var ett par väldigt fina dagar. Vädret var superfint så man njöt till 1000! 
Igår skulle jag egentligen gå på ett gympass men pga lite strul så sket det sig tyvärr. Istället gick jag på en lång Pw ute i det fina vädret. Efter det duschade jag o fixade mig för att åka in till stan till C för att vi skulle köpa fika och sedan åka hem till mig för att laga middag osv. Blev super mysigt! Har somsagt varit på väldigt konstigt humör den senaste tiden vilket beror på många saker. Tror nämligen jag lider av någon sorts av ångest och inre stress som påverkar mig enormt. Men ska försöka hantera den så gått jag kan. Just nu vill jag bara få bort allt skolarbete så det är de jag ska göra nu under lovet, men även slappna av så mycket jag kan. Vill även jobba så mycket jag kan och va med vänner, familj och pojkvän. Så får sån stress och ångest att jah inte räcker till och hinner med allt jag vill göra. Det är dock massa annat som påverkar mig som är personligt men de är sjukt jobbigt. 
Detta är en anledning varför bloggen blir väldigt undandragen. Att många inlägg kommer på en o samma dag..

Puss på er och ta hand om er!




 
Allmänt | |
Upp