100 dagar till studenten


 
100dagar till studenten. Helt sinnerst sjukt att jag har sån ångest. I helgen blir det utgång för att fira!

Som jag skrev i förra inlägget så har jag endel planer efter studenten. Dock vet jag inte riktigt var jag ska börja med alltjag  vill göra. 
Jag vet att under sommaren och hösten 2016 och våren 2017 så blir det mycket jobb. Jag ska helt enkelt bara satsa på att spara pengar. 
Sen så har jag tvåa alternativ, antingen åka på äventyr och resa runt, samt kanske jobba utomlands. Eller söka till en kurs inom stylist som jag även vill jobba med i framtiden. Iallafall nu och jag har viljat göra det ett tag. Så det är väl såklart en dröm. Men inte riktigt bestämt mig än. Att plugga vidare inom högskolan är inget alternativ just nu. Så vi får helt enkelt se! 
Puss och kram 
Allmänt | |
Upp