Student 2016

Hellu! Tänkte berätta om min helg som varit, precis som jag brukar göra. 

I fredags var de en sjuk dag! Började med att vi fick våra student mössor. Så sjuk, alla va superfina! 
Sen på kvällen drog jag till Carro innan vi tog en buss med massa studenter o drog till Kalmar och Sandra för att fira att de är 140dagar kvar till studenten. Jag kan säga att de va en av de bästa utgångarna i mitt liv. Jag bara sket i allt och alla och bara dansade loss. Men Carro och jag var med varandra hela tiden vilket va super kul! 

Vaknade upp lördagen och gjorde verkligen ingenting på hela dagen. Sov och tittade på en favorit serie som jag snart ska tipsa om.

På söndagen blev de baka massa till mammi, jobba och snick snacka lite. Jobbet gick väl ok, man har sina dagar. Men hade jättekul med personalen hahha. 

Puss o kram




Allmänt | |
Upp