ryckten, jag har fått nog

Är så äckligt trött på människor just nu alltså. Att gå runt o sprida falska ryckten om en person bara för att den ska må dåligt och att alla ska hata en. Just den senaste tiden har tydligen massa gått runt o skridit ryckten om mig och blir så trött. Alla som känner mig vet att det som sägs verkligen inte är sant, är inte en sån person över huvudtaget. Jag är även en person som hatar när människor ljuger och kan själv inte göra de. Är så trött och männsikor nu i denna lilla stad ska se mig som den person som den som sprider ryckterna vill. 
Jag vet självklart att de som skapade rycktet till att jag ska på dåligt och få skit.. och ja ni har lyckats. Så skärp er och bete er som en normal, mogen männsika ist. Om ni nu undrar om ett ryckte är sant, prata då med mig. Så svårt kan de inte vara. 
 
Tack för mig
Måste få ut min ilska för förstår inte vad folk får sina fantasier ifrån och vill verkligen inte att folk ska tro såna saker om mig. Därför skriver jag här och får ut min ilska och samtidigt förklarar för er. 
 
Oftast handlar de om avundsjuka, men isf förstår jag inte varför någon skulle göra detta mot mig. Vill bara veta varför. 
 
 
Puss o kärlek till er som är så underbara!
Allmänt | |
Upp