Alla hjärtans dag

Min alla hjärtans dag har varit så mysig. Jag älskar alla hjärtans dag. En dag så man kan visa lite extra kärlekar till nära och kära, men även folk man inte riktigt känner. Bara sprida kärlek. Självklart ska man göra de varje dag! Men alla vet att de sällan händer. Man visar kärlek men inte riktigt till alla. Hoppas ni tolkar mig rätt nu. Visa kärlek till alla hela tiden! Bästa som finns! 

Iaf vakade jag och gjorde även idag en mysfrukost med frallor, jordgubbar doppad i choklad, nutella osv. 
Sen har vi myst, gjort lunch, varit ute på en söndagspromenad, och till sist gick vi ut och åt på restaurang. Mysigaste och så mycket kärlek. Dessa saker brukar vi göra men man kände även lite extra kärlek. 
Vi hade de super mysigt och jag älskar honom så mycket! 
Godnatt o sov gott
Puss o kram





Allmänt | |
Upp