Some frågor only

1: Namn/efternamn? Rebecka Collin

2: Stjärntecken? Kräfta

3: Tre rädslor som du har? Få cancer eller att någon i min omgivning få det, inte hinna med allt jag vill i mitt liv, att någon i min familj/släckt/kompisar dör!

4: Tre saker som du älskar?  Familj, Mina mina tjejer, min pojkvän 

5: Har du en bästa vän? Of course!

6: Hur lång är du? 167,5cm

7: Vad saknar du just nu? Att vara liten och inte ha några problem!

8: Är du kär i någon? Ja!

9: Favoritplats? I min säng med massa ljus med min pöjk! 

10: Vad lägger du först märke till med en ny person? Ögonen! Always!!

11: Ögonfärg? BLÅ

12: Hårfärg? brunt 

13: Någon du älskar? Finns så många, päronen, syskonen, mina girls, Coffe

14: Din relationsstatus? I ett förhållande 

15: Favorithögtid? Tror det kan vara mysiga julen och nyår.

16: Tatueringar/piercingar du har? Navel piercing och öronen

17: Tatueringar/piercingar du vill ha? Massa tatueringar. piercingar räcker det med tror jag! hehe

18: Känner du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Japp

19: Tror du på spöken? Japp eller typ andar

20: Har du några smeknamn? Becka, beckis, becky

21: Favoritdjur? HUND

22: Hur kan man vinna ditt hjärta? Få mig att skratta, vara charmig och allmänt snäll!

23: Ditt favoritord? Mys, Chill, gött

Allmänt | |
Upp