Min underbara helg

Så go och mysig helg jag haft! 
Det började med..

I fredags efter skolan så åkte Wilma och jag till gymmet för ett gött rump och rygg pass. Så gött! Dock var jah med PT till Wilma än tränade själv. Men det ska jah ta igen, hehe! 
Sen på kvällen myste jah bara med mammi och pappi innan min morbror och hans lilla Lis fis kom till oss. 


I lördags så väcktes jag av min fina lilla tjej! Och sen hela dagen så umgicks jag med fina lis, min morbror och min fina familj. På kvällen sen blev det att åka till Märta med Linda för en liten middag och massa med prat. Så mys att bara sitta o snacka, planera osv. 


I söndag så blev det Kalmar för att hälsa på min mormor som nu tyvärr ligger på sjukhuset. Sen säga hej då till min lilla skrutt! Så sorgligt eftersom vi inte ser dem så ofta.. Ca 2-3ggr om året. Inte kul alls. Men hoppas vi ses snart! 
Sen hem och bara mysa. 




Allmänt | |
Upp