Stockholm

Jao min Stockholms resa bestod av att umgås med kusinen, shoppa och mello.
Vi fick biljetter av päronen i julklapp så det va grymt. Hade inte de bästa platserna med helt okej. Grym stämning då alla var koncentrerade på tävlingen!  

Vi kom till Stockholm på fredagen kl typ 11. På lördagen blev det att åka in till stan med min morbror och vår älskade Kussin. Blev lite fik, shopping osv. (Mycket får ni se i videon) sen blev det att åka hem till lägenheten, äta snabbt, sen ta tunelbanan till friends arena. Det var inte bara vi som skulle på mello kan man ju lungt säga.. Grymt mycket folk så vi fick trycka oss in i tåget! 

Dock var det ju tråkigt att fel låt vann... Fett tråkigt! Men många var glada fast dem flesta hejade på Ace eller vad hon heter.
Hoppades att panetoz eller Linus skulle vinna men Nepp. Det roliga var att Anton kom sist! Roligaste på länge då han hade skrytit så länge att han skulle vinna. Hahahhahaha!!

Och på söndagen blev det sista shoppingen och hemfärd. Den jobbigaste buss resan någonsin! Hade hög feber, fläcken var sönder, alla pratade, kunde inte andas då jag var så täppd.. Osv direkt när jag kom hem så blev det sängen och sedan dess jag har legat där hahah!

Men så vare mer ser ni ju på filmen något inlägg under. Glömde filma mycket men men var gör det när man kan umgås istället hahah. 
Puss på er! 



Allmänt | |
Upp