Har haft det underbart..

Har haft en helt underbar vecka! 
Seriöst bästa veckan någonsin. Jag har umgås med människor jag verkligen gillar! Favoriterna.
Världens bästa Linda har varit min sambo i några dagar då min familj har varit i Stockholm. Så mysigt! Har gjort så mycket kul!
Bl.a. I måndags då det blev att fira mig, först tacos med Linda och Fanny sen kom lite folk och vi hade det så kul! 
LOVE! 


Sen en dag när jag slutade jobbet så kom jag hem till detta! Linda och Fanny hade bakar paj med glass och nyplockade hallon. Världens bästa! 

På onsdagen hade jah en ledig dag som jag verkligen njöt av 100%. Linda, jag och Fanny åkte först till uvö för lite sol och bad. Sen på kvällen så fixade jag pannkakor, sen åkte Linda och jah till Ecken för en kväll där med massa prat och pannkaka mys! 







Allmänt | |
Upp