I live my life without money!

Hej, idag var vi i kalmar med klassen. Först en stund på museet, om pirater, sen 4 timmars shopping!
Blev bla mina skolavslutningskläder, några tröjor och lite smått och gått som behövs.
Gutt att slippa en skoldag en sån här dag mitt i veckan.
Aja nu ska jag fixa lite grejor och sen bara mysa!
Pussi
Hej, idag var vi i kalmar med klassen. Först en stund på museet, om pirater, sen 4 timmars shopping!
Blev bla mina skolavslutningskläder, några tröjor och lite smått och gått som behövs.
Gutt att slippa en skoldag en sån här dag mitt i veckan.
Aja nu ska jag fixa lite grejor och sen bara mysa!
Pussi
Ett liten smygg titt.
Är AS nöjd!!!
ha det !
(PS: jag vet att ajg skulle skriva om helgen men pallar inte så gå in på http://victoriacollin.devote.se/ min syrras blogg. och att jag har lagt ut en länk här nu men den kommer vara osynlig men lägg bara pilen mellan PÅ och MIN !)
Allmänt | |
Upp