shoooppping is the shit!

Hejski!'
Kunde inte skriva alls igår eftersom det var fullt upp hela dagen!
 
Det började med att åka till öland en stund för att hämta lillsis efter lägret.
Sen till kalmar och shoppa lite.
 
ÅÅ va så sugen på att skrika ett tag efter att jag hade sätt att byxerna inte fanns!!!!
Så det blev helt kaus!
Måste ju ha ett par shots ju!
Så jag fick köpa ett par vita, trasiga shots.
MEn vet inte riktigt om jag ska ha kvar dem eftersom jag åker till huvudstaden snart så kanske lämnar tillbaka dem och köper att par andra vi får se:P!
 
Aja, sen när jag precis hade kommit hem från kalmar så blev det tjejmys med, bad i badtunna och mys på altan!
Kom hem ganska tidigt för idag fick jag gå upp tidigt för lite jobb!
 
Hshooa det gött!
 
Jag bara undrar, VEM ÄR VEM?!
 
Allmänt | |
Upp