28/6

hej ja idag ahr man lämnat lilla maja på ett läger !! stackan hon grät gumman !
men det gick bra . sen åkte mammsen och jag till kalmar för att lämna en lampa som var för stor.
sen så sa elise till mig att vi kunde åka till ecken och grilla ! så när jag kom hem åkte jag till ecken !! vi vaar där en stund sen kom fler och fler så vi var ett gäng som satt och prata !! sen tänkte vi grilla ! men det sketans grillarna gick inte så vi fick äta rå korv . när vi skulle åka hem så åkte vi lite sen fick jag skit ont i magen jag vet inte va det var ! jag blev kallsvettig och va nära på att svimma ! De sa att jag var blek så jag blev lite orolig, jag ringde mamma och sen åkte vi hem.
jag gick och la med och nu verkar det vara lite bra men jag vet inte va det va ?
Aja tänkte i söndags så var jag i kalmar och köpte ett par shots och en gul tröja !! gulliga
i går gjorde jag inget ! va hemma och tog hand om stackas ensamma doris och min lilla grav nere på gården !
lagade lyckade pankakor . haha ne det blev nästan pankaka av allt sammans hahah. Gud va rolig jag är !
haha
aja pussi på er orkar inte skriva mer ska nog gå och lägga mig snart  ! GODNATT
ni kanske känner igen den från gina tricot
Byxerna från bikbok
Allmänt | |
Upp