Pruttar överallt






Idag åkte vi först in till Nacka köpcentrum för att titta runt lite. Sen åkte vi iväg till min morbror med familj. Alltid lika mysigt att hälsa på dem och Lisi! Vi fikade bara lite o lekte. Vi va tvugna att åka då Victoria skulle på en buss i Norrköping vidare till Jönköping. Men innan bussen gick vi och åt på en Italiensk restaurang och alla tog vars en pizza. Är inte så förtjust i pizza men den va riktigt god. Vi köpte även efterrätt då de va slutet på vår lilla tripp tillsammans med hela familjen. Jättegott! 

Sen åkte vi bara vidare hem och nu ligger jag här i sängen och mår sådär. Vet inte vad det har varit med mig idag men mår inte alls bra. Fårse om de blir någon skola imon för mig. 
Men nu ska jag sova.
Puss och kram o hoppas ni har haft en bra helg 
Allmänt | |
Upp