Midsommar

Hellu folket! Jadu mina dagar just nu består endast av jobb och vila. Men det är helt ok ändå! Det ända är att man inte kan umgås med någon och min familj träffar jag inte så mycket.

Men iaf förra helgen var midsommar, dagen bestod av att först sova för hade jobbat till 2dagen innan. Sen träffades alla i gänget hos David för att börja med jordgubbar med glass och firandet. Vi hade riktigt bra och mysigt! Dagen slutade hos Felix där vi bara satt och myste på altanen. Dagen efter jobbade jag ett antal timmar och der var hemskt! Der var verkligen inte för att jag var bakis för hade inte druckit så mycket, utan för att det inte fanns någon luftkonditionering under hela passet. Alltså så varmt att man dog. Alla svettades ihjäl och jag var på gränsen att svimma så fick sätta mig i kylen.. Men gjorde allt jag kunde helt enkelt.
Sov och drack väldigt mycket sen när jag kom hem. Sen tvingade ett gäng mig att följa med ut dagen efter också. Dock en nykter kväll vilket var mysigt!

Har inga bilder över huvud taget under dagen då den gick så snabbt samt vi var sociala utan mobiler faktist!
Puss och kram!

Såg ut såhär på midsommar iaf! Puss

Allmänt | |
Upp