MIN FÖDELSEDAG!

Den 7 juli fyllde jag hela 19år. Inget så speciellt då det är 19år men men. Dagen börjades som vanligt med frukost på sängen, sjungandes och presenter. Hade verkligen inte önskat mig något alls så det var verkligen spännande att öppna. Fick massa olika saker, från en bok till smootie maskin, till köksredskaper till pengar osv osv. Jättebra saker och är så tacksam! 
Efter det drog de flesta till jobber så jag var hemma ensam några timmar innan jag drog in till stan för att äta födelsedagslunch med familjen. Så GOTT!! 
 
Sen efter det drog jag hem med några i familjen + C och åt tårta och pratade. Jättemysigt ute i solen. Sen drog alla igen och jag var själv några timmar innan kvällsmaten och tjejerna som kom. Vi myste med vin, kex, ost, godis, chips, osv osv. Så sjukt mysigt och har verkligen längtat efter tjej snack och bara mys med bara vi. För efter skulle vi nämligen till Harrys och titta på Far och Son. Och vi hoppades verkligen på att även Joy skulle vara där. och vet ni?? Hon var där!!! helt sjukt och så kul! Vi var helt exalterade och så glada. Aldrig haft en sån känsla i kroppen som jag hade den kvällen. 
 
Så en sjukt bra kväll och är så sinnersjukt glad att jag har dessa vänner runt min sida. Älskar dem!
puss på er!
 
Allmänt | |
Upp