Latitud 57

Den 8 och 9de juli var Oskarshamns höjdpungt, Latitud 57. En festival som är här i oskarshamn. I år kom bla SnyggMåns, John de son, Victor och samir osv. 
På fredagen började kvällen hos Felix där vi umgicks och hade det jättekul. Trivs ju med de bästa! sen drog vi oss ner och träffade massa olika folk, köpte alkoholglass och hade det allmänt gött. Just fredagen fanns det ingen artist som jag verkligen ville se så vi bara strosade runt och pratade med folk helt enkelt. 
Lördagen var lite annurlunda. Jag jobbade till halv nio, så medans alla hade varit hos amanda och förfestat lite så jobbade jag och fixade mig för att sedan träffa dem nere vid festivalen. Där stosade vi lite tills fake spelade. Då Amanda och jag stod längst fram, sjöng och dansade till musiken. Efter det blev det en liten pause för att sedan dansa och sjunga loss till John de son! Så sjukt! hade rusningar genom hela kroppen ca hela tiden. Så sjukt gutt och verkligen bra stämmning. 
Kvällen fick inte bli allt för lång då jag även jobbade söndagen. Men en väldigt lyckad helg!
 
Puss och hoppas era dagar också är helt underbara!
 
 
 
Allmänt | |
Upp