Uppskattning!





Söndagen började med att vakna/bli väckt rätt tidigt för att säga hejdå till Marcus som åkte idag. Efter de myste vi bara framför film och bara tog de lugnt. Gick dock hem rätt tidigt pga att de är mors dag idag! Så firade mamma med att baka, och laga mat. Jag gjorde falsk fläskfilé som för övrigt är min favorit mat, Hehe. Hon fick även en fotbehandling av oss barn. Det är verkligen en dag som man ska visa sin mamma lite extra uppskattning för vad hon verkligen gjort för en.

Jag skulle aldrig klarat mig utan henne brevid mig. Hon har varit med på alla mina sjukhusbesök (och de är ett antal) störtat mig i alla mina beslut och bara funnits där. Hon betyder verkligen så sjukt mycket för mig fast att vi har våra tjafs.
Älskar dig Mammi!

Resten av denna kväll kommer jag plugga till de sista. Har redan lämnat in lite inlämningsuppgifter. 

Puss


Allmänt | |
Upp