ÅR 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Färgat mitt hår rött, inte lika blyg, börjat gymnasiet

Höll du några av dina nyårslöften? Haha nej! jag hade inte något riktigt nyårslöfte heller haha

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
HAha nä och det är la bra!

Dog någon som stod dig nära?
Ja tyvärr gjorde det de!

Vilka länder besökte du?
Thailand, Danmark, Finland

 



Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014? Massa saker som jag verkligen ska ändra på 2014! Hoppas jag...

Vilket/vilka datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?
oj oj oj! ett antal dagar men datumen vet jag inte haha

Största misstaget? 
ATT BLI sjuk igen! att ligga inne på sjukhus.. fast det kanske inte riktigt var något jag kunde göra åt saken hehe

Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Japp jag fick blodbrist och fick ligga inne på sjukhus sen så har det inte varit något annat allvarligt


Bästa köpet/köpen?
Paddan, massa goa kläder sen har jag inte köpt något speciellt bara fått massa fina saker!

Vad spenderade du mest pengar på? 
Kläder, smink och inredning till min rum. Plus gym och padda haha och London 

Gjorde någonting dig riktigt glad? 
JA massa människor!! 

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013? 
What does the fox say, Am I wrong, Wake me up, Hey Brother, Uncover, Legenden, Sergels Torg, Wrecking ball.  

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Jag har varit mycket gladare detta år än andra år! och har varit mycket gladare men det har även varit ett jobbigt år på många sätt..

Vad önskar du att du gjort mer?

VArit mer frammåt och vara mer med mina vänner

 



Vad önskar du att du gjort mindre?
ätit mindre hahha!! och varit mindre depp..


Blev du kär i år? 
Nä det tror jag inte haha

Favoritprogram på TV?
Glee, Gossip girl, Orange is the new black, Paradise Hotel


Bästa boken du läste i år? 
 Har inte läst någon bra bok haha som jag kommer på nu!

Största musikaliska upptäckten?
Oj kan nog inte välja! lyssnar på massa olika musikstilar haha

Vad gjorde du på din födelsedag?
Kl 00.00 var jag och dansade nere på Latitud!! Sen på morgonen kom dem med frukost och sen jobbade jag till 21.00 haha

Hur skulle du beskriva din stil i år? 
Nja jag vene. lite blandad haha. köper det jag gillar typ haha!

Vad fick dig att må bra? 
Mina fina vänner och familj!

Vem saknade du?
Min gamla klass lite haha sen så har jag ingen speciell person så:)

De bästa nya människorna du träffade?
Linnèa och Wilmut!

Planer för 2014?
Mina planer är inget speciellt! bara ha grymt kul. Försöka skaffa ett jobb och åka utomlands!och träffa nya vänner och pojkvän såklart!

Allmänt | |
Upp