24 januari

Allså jag har så dårligt sammvete efter som att jag inte har skrivit på as länge .
men jag skulle ju berätta om hur det var på sky
jo fört var jag i skolan, men så åkte jag hem och pakade och sånt sen så gick jag till linda och elise jag moa och linda beställde 2 pizzor som vi sen hämtade och sen åt vi.
efter det så pratade och märta kom och då började vi att smika oss och pratade och tog på oss kläderna.
mysit mysit.
sen efter det gick vi till sky.
där träffade vi lite folk !!
haha
men vi dancade pch såt, hade det i alla fall as kul :D
som vanligt med er :D
men har inte hänt något har bara börjat med ett gamla vanliga som att tex var gitarr idag.
och sådant.
har faxtiskt bakat lyckokakor.
as lyckade blev dem .
:P
puss och här har ni mitt skema kommer under veckan :D
Allmänt | |
Upp