Lindex

Hej , ja idga har man varit i den sketans skolan igen :P!
Som vanligt bara. JA , jag ahr inget att säga !
As gutt att springa idag ! Känner mig som en duktig tjej idag :P!
Imon blire att efter skolan att gå till chill out och fika lite men mina goa tjejer !
Men måste dra nu !!
pussiii
Nytt som man vill ha !! Från lindex
Allmänt | |
#1 - - SOFIA:

Hittat det kollaget på min blogg? Mitt kollage ser i allafall precis lika ut som jag gjorde för någon vecka sedan haha. Hoppas du får en fin Söndag vännen. KRAM

#2 - - jess:

var med och tävla om ett iphone skal.

#3 - - Anonym:

http://stylegirl.se - fraktfritt hela helgen!



TRENDIGA SMYCKEN TILL OTROLIGA PRISER!



Missa inte vår sommaruförsäljning! ALLT SKA BORT!

#4 - - SOFIA:

hehe Det är absolut ingen fara vännen. va bara roligt att se den här. Hoppas du haft en fin helg! KRAM

Upp