Helgen

Denna helgen har varit den mysigaste, tröttaste, roligaste och jobbigaste helgen! 
Då mina föräldrar o min lilla syster var hos min stora syster i Jönköping för att flytta, så var jag helt ensam hemma. 
Dock hade jag mysigaste sällskapet av C hela helgen. 
I fredags så slutade jag 6. När jag kom hem kände jag mig så ensam så skrev till Amanda och hon kom direkt. Min bästis! Så vi satt o pratade tills våra pojkvänner kom och myste med oss framför en film. Sen åkte Amanda o D hem och vi gick o la oss.

Lördagen började med mys frukost då jag gick upp och gjorde scones med te/kaffe och massa mys! 
Sen tog vi de lugnt, gick till affären, städade osv. Vi gjorde även en mys middagen med falsk fläskfilé med potatis o sås. Så mysigt att göra middag tillsammans med musik i bakgrunden. Sen åkte jag till mina tjejer och vi festade till de lite. Hade en super bra kväll med tjejerna jag älskar! 
Dock lite kaos i slutet med lite bråk och sådant som brukar hända. Men allt gick bra! 
Puss



Allmänt | |
Upp