100000frågor

1. Har du ett par kondomer hemma? - haha inge aning faktist! 
2. Vem var den senaste du pussade? - Christoffer 
3. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - Hahah jadu inte många
4. Gillar du nån nu? - jappi
5. Vad gjorde du inatt? - sov
6. Och i förrgår natt? - sov
7. Vad gör du innan du ska sova? - fixar mig tex tar bort smink osv och sen titta mobilen och sen lägga mig o tänker innan jag somnar
8. Kan du prata med dina vänner om allt? - ja det kan jag absolut! 
9. Hade du berättat för din mamma om du va döende? - Ja! 
10. Har du varit gravid? - Nej
11. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - Såklart jag hade blivit glad men just nu känner jag inte för att gifta mig.
12. Choklad eller glass? Choklad
13. Klackskor eller sneakers? sneakers lätt
14. String eller hipsters? - string
15. Kjol/klänning eller jeans? - kjol/klänning

Fyra grejor
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Nej! 
2. Har du en hund? - nä tyvärr :(
3. Sover du helst själv eller med någon? - Med någon! Sån trygghet 
4. Är du oskuld? - nej 

Tio har du nånsin
1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - har aldrig smitit ut haha
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - nja
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - ja såklart 
4. Har du hoppat bungy jump? - nej
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - nja ror på vad för olycka 
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - haha nej! Skulle jag aldrig klara
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - haha har jag säkert 
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - nopp
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - vet jag faktist inte, var rätt osäker så frågade inte vad den andra tyckte 
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - haha ja ett antal gånger

Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? - ja
2. Tror du på kärlek? - ja
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - ja
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - ja
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - näpp Tihi
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - nja 
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - nä tror jag inte
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - nope
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - haha ingen aning, kan bero pga att den va hemlig..
10. Tror du på kärlek vid första ögonkasstet? - utsidan gör att man stannar upp, insidan gör att man stannar kvar

familj
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - ja
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? -ja
3. Har du syskon? - 2 st
4. Har du ljugit på någon fråga ? - haha nej
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - nja vita lögner isf
6. Har du varit full den här månaden? - nopp
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Ja lite.. To många
8. Har du pussat någon som är fyra år äldre (eller mer)? - Nop 
10. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år, eller mer, äldre än dig själv? - noppp

övrigt
1. Hur mycket pengar har du på din mobil? - what?
2. Har du fått en puss den närmsta veckan? - ja
3. Vem tillbringade du minst två timmar med igår? - Christoffer
4. Hur lång är du? - 168
5. Vilken är den senaste filmen du sett? The Walk 
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen - Nähe?💗




Allmänt | |
Upp