Stackars lilla arm!

Ja nu är gipser borta och den är lite vit! Man ser inte det så väl men man kan ju se vilken som är skadad och inte. Aja idag ska jag nog inte göra något speciellt eftersom armen har inga muskler nu så kan typ inte röra den! Men ikväll i alla fall så ska jag fixa lite tidsinställda inlägg eftersom nästa vecka åker jag på läger hela veckan! Ska försöka blogga men kommer nog bli svårt för vi bor i tält lite utanför Örebro. Aja ha det bra idag !! Pussiii

| |
#1 - - Tess:

sv: åh, det låter härligt det! Själv har jag precis jobbat klart för dagen och planerar utgång till kvällen :D

#2 - - S▲R▲:

Åh, vilken skillnad!

#3 - - yourdiana:

skönt att bli av med gipset! :D

#4 - - abigail:

nice:)

#5 - - martina:

hej söta du!
nu har jag FRÅGESTUND I BLOGGEN!
ställ gärna en eller flera frågor, svarar på exakt allt & självklart får du en länkning i min blogg om du frågar något :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/17610/f-r-a-g-e-s-t-u-n-d-2/

Upp