14 frågor


1. Beroende av? - oj.. Mobilen, pv, familj o vänner 

2. Du måste klä dig i en enda färg resten av livet, vilken? - helt klart svart. Man blir alltid snygg i det no matter What

3. Vad får du oftast komplimanger för? - När jag väl får komplimanger får jag de oftast för mina ögon, leendet/skratt och rumpa hehe. 

4. Dina planer under 2016- Jadu, först är de studentresa, balen och studenten. Sen under sommaren och hösten blir det jobb,jobb och jobb! Måste spara pengar för en stylist kurs i Göteborg samt resor. 

5. Brukar du skratta för dig själv? - Tihi kan hända!

6. Vad är det konstigaste du ätit? - Är rätt kräsen för man men en sak som kanske inte är så konstig egentligen är bläckfisk..

7. Hur imponerar man på dig? - man ska vara charmig och le mycket. Va allmänt trevlig och omtänksam. Ingen badboy

8. Vilken stad vill du helst bo i för resten av ditt liv? - Helt klar i LA eller Florida. Vet inte riktigt vilken stad. Annas här i Sverige så vill jag helst bo i Göteborg! Älskar den staden!

9. Hur ser dina morgonrutiner ut? - (skola) går upp och äter frukost. Sen tvätta mig/duscha sminka välja kläder och sen cykla iväg till skolan. 

10. Vad längtar du efter? - Studnetresa med mina tjejer, balen och studneten! Och förhoppningsvis festival i sommar. 

11. Serier du följer just nu? - följer faktist inte någon just nu då jag precis har slutat med några..

12. När brukar du oftast gå och lägga dig? -  oj väldigt olika! Det kan var fån 10-02

13. 5 saker du vill göra i framtiden? - skaffa mitt drömjobb, resa, gifta mig, barn och bo i en stad jag verkligen trist i.

14. Vad finns alltid i din handväska? - hörlurar, laddare, parfym och deo, tamponger och tabletter som ska ta bort smärtan, läppsyl, nycklar och smink typ




Allmänt | |
Upp