STUDENT 2016

 
 
Den 10/6 2016 tog lilla jag studenten. Jag sprang ut från skolan för sista gången, så nu under ett tag slipper jag skolan och alla läxor. Det är verkligen blandade känslor att lämna allt detta. Lämna klasskamraterna, visst vissa kanske man ser men inte på samma sätt, berätta vad som hänt under dagen eller bara små prata. Vissa flyttar runt i sverige. Alla underbara lärare och själva Es kommer jag sakna något enormt, alla konserter trots all stress. Men nu fortsätter livet och det är bara jag som bestämmer vad som kommer hända. Kan tyvärr inte berätta vad jag tänkt för har ingen aning just nu, har lite små planer som jag verkligen vill göra men inte i vilken ordning och när. 
 
I höst ska jag utbilda mig till arbetsledare så kommer stanna och jobba på donken. De roligaste jobbet jag haft någonsin och det är verkligen värt det. 
 
Puss och jag önskar alla studenter lycka i framtiden. 
 
Ps.Kommer en till del med bilder 
Allmänt | |
Upp