Hello. It's me.

Tre frågor om förhållanden.

Är du singel? Jappi
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? utseendet gör att man stannar upp insidan gör att man stannar kvar. Men tror inte de blir riktigt kärlek i första ögonkastet då personligheten betyder en del.
Är du kär just nu? Nepp

Nio frågor om dig själv.

Namn? Rebecka Collin
Smeknamn? becka, beckis hah
När fyller du år? 7 juli
Några piercingar? naveln och örornen
Vad har du på dig just nu? Dagen outfit med polotröja och svarts jeans 
Vad tycker du mest om hos dig själv? Att jag är rätt galen som person och oftast väldigt glad! 
Vad är du bra på? Jadu.. Ligga i min säng o mysa typ och självklart att vars klumpig..
Vem älskar du mest på denna jorden? Oj då det finns inte bara en person men helt klart mina fina vänner och familj
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Absolut tillsammans med något!

3 frågor om dina vänner.

Vem vet allt om dig? Oj! Kan vara mitt ex, Wilma och amanda 
Vem är den roligaste av dina vänner? Alla är roliga på olika sätt!
Vem är snyggast av dina vänner? Alla helt klart!!

5 frågor om idag.

Vad har du gjort idag? Skolan, semlor, sovit
Vad ska du göra nu? Ligger i min säng och bloggisar
Har du gjort något dåligt idag? Nja inte än
Vad har du ätit idag? Någon winerkorv med potatismos..
Vad händer idag? Ingen aning men antar att inget händer ikväll. MYSS! 

Annat.

Hur mår du just nu? Mycket bra!
Är du hungrig nu? Ja jätte..
Vad är klockan nu just nu? 17.46 (tidsinställt)
Vilka sidor på internet är du inne på just nu? Bloggar faktist genom mobilen just nu.

Musik.

Lyssnar du på musik just nu? Japp
Vilket är ditt favoritband/artist? Oj har verkligen ingen favorit artist utan lyssnar på de nya osv
Vad gillar du för musik? Älskar all sorters musik! 

 Kärlek.

Är du kär just nu? Nop
Har du kysst någon idag? Nepp
När kysste du någon senast? Nepp
Är du romantisk? Ja det tycker jag, när jag vill så kan jag haha
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Helst singel tror jag
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Aldrig i mitt liv!
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Ca 19-20


Allmänt | |
Upp