We are one

Hellu! Japp dåligt bloggade igen.. Men va sjuk denna vecka har varit! Hela veckan har jag gått i skolan och direkt när jag kommit hem har jag pluggat tills jag somnat. 
I torsdags jobbade jag även och sen hem o plugga igen. 

Fredagen var lite roligare. Först skolan och slutade lite tidigare så jag åkte hem och fixade mig snabbt för att sen åka till Wilma för att äta lite och sen på en gala för rädda barnen. Tre i vår klass har ett gymnasiearbetet att göra en gala för rädda barnen. De va jättebra uppstyrt med lite mat i pausen och fin musik. Vi fick även sjunga i slutet på galan vilket var så kul. We are the world! 
Sen mötte jag upp älski för att mysa. Har inte haft tid att umgås med honom efter allt i skolan. Så de va första gången på hela veckan.. Men de va så mysigt! Tittade på lets dance med familjen och sen skräckfilm.

Puss o kram och tack för dan



 
Allmänt | |
Upp