Jobbiga dagar

Hellu på er! 
Usch dessa dagar har både varit bra och de sämsta någonsin! 
Var på begravning i fredags och de var nog de jobbigaste jag varit med om!! Usch jag vill aldrig någonsin vara med om det igen. 
Vi ses mormor! Älskar dig! 
Gråter bara att skriva detta..

I lördags pluggade jag nästan hela dagen. Min syster testade även ett antal balfrisyrer för att se vilken som var snyggast. Min älskling kom också och vi åt årets första grillning. Och de blev även efterrätt, banan med choklad på grillen. Mumma!! 
Efter det tittade vi på gamla videos när vi var små samt spelade spel. En riktigt mysig dag, en sån dag jag behövde.

Idag har jag jobbar samt pluggat.. Har även gråtit endel då jag är så sjukt stressad pga skolan. Men hoppas allt löser sig. Bara en sån grov prestationsångest. 
Nu ska jag sova. Imon har jag egentligen sovmorgon men ska plugga ist för att sova. Yey! Sen blir det bara plugg hela dagen.. Inget speciellt. 

Puss på er!




Allmänt | |
Upp