Min vecka










Hellu guys! Förlåt för dåligt uppdatering o denna gång har jag ingen anledning..

Förra veckan va bara vanlig dock med lite twistar. På måndagen kom style of eye till ES för att visa upp den nya inriktningen man kan ta där. Fett kul att han spelade för oss osv! Snygg var han också! 

I tisdags var det elevafton. Jag va o sjöng med mina fina tjejer. Vi sjöng bless the broken road! Om man får säga det själv var det så vackert. Vi satte den!  Var dock lite krasslig den dagen men men. 
I fredags drog jag mig upp till skolan fast att jah inte behövde. Vi hade gymnasiearbetesdag så mötte upp Wilma i skolan. Fick lite gjort. Fikade även efter skolan och tittade lite runt i Stadsparken. 
Jobbade även fredagen men det va gutt! Skulle jobba lördagen men vaknade med feber, kunde inte andas och ont i halsen så va bäst att vara hemma..


Puss
Allmänt | |
Upp