Allt händer av en anledning

Jag tror på att allt händer av en anledning. När mitt liv går bra och när det går sämst. Just nu känner jag mig verkligen mittemellan. 
Jag tror på att världen måste gämna ut hur man mår. Tex om man mår jättebra en period vet jag alltid att något kommer hända så att jag blir sårad o ledsen igen. Och tvärt om, när jag är deppig o mår dåligt vet jag att det kommer gå upp snart, bara att kämpa! 
Det kan var lite jobbigt ibland, då jag inte njuter av att jag mår bra, för jag vet att allt kommer bli dåligt när som helst. 

Antar att det beror på att jag tänker för mycket. Som ni vet har min senaste månad inte varit så bra av olika skäl. Allt kom på en gång. Tillslut mådde jag faktist riktigt bra. Slutade ha ont i hjärtat och blickade frammot. Men sen åkte jag ner igen o nu är jag verkligen mittemellan...

Känner att jag måste leva i nuet.. Inte tänka på vad som har hänt o vad som kommer hända.
Puss


Allmänt | |
Upp