Obeskrivliga kvällar

 
Åh dessa dags har verkligen varit obeskrivligt bra!! Båda dessa dgar har vi firat Emilia som fyllde hela 18år igår vilket alla vi har längtat efter! Bästa Emilia, Grattis åter igen! 
 
I fredags började med att föra hos mina vänner för att sedan åka till metropol/hultsfred för att titta på norlie och kkv. Så grymt var det! Efter några låtar blev klockan 00.00 och då började vi sjunga för Emilia, mitt i publiken. Och de Goa var att norlie o kkv hårde det o grattade henne! Så grym början av 18års dagen! Så rolig kväll med mina älskligenar! 
 
Igår, alltså lördag så gjorde jag inget speciellt under dagen. Sen på kvällen blev det att dra ut igen. Började hos vänner sen drog vi ner till scala. Fick träffa mina "gamla" bästa vänner! så skönt o bra! På scala fick vi vippen så vi hade de så sjukt gutt! Roligaste kvällen helt klart! Har världens bästa vänner och fick även att bar nya! 
Lite kaos när man skulle hem med det fixade sig iaf. 
 
Idag har man jobbat och sen bara myskväll med Harry Potter och ensam hemma! Det är somsagt 1advent. Det är så sinnerssjukt! Redan? 
 
Puss och kram! 
Allmänt | |
Upp