Kulturnatten

Usch dessa dagar har varit hemska, är fortfarande sjuk och har "träningsvärk" i lungorna så kan knappt andas ibland och hostar hela tiden. Kan knappt sova om nätterna heller.. Orkar inte mer!

Iaf så drog jag mig upp ur sängen torsdag o fredag pga att jag skulle sjunga på kulturnatten. Var väldigt kluven om jag klarade det, om halsen pallade. Hade även feber fortfarande så var rätt död. Men jag klarade mig igenom 3konserter, samt 2 sjöng jag på. Den första konsertern jag sjöng på hade jag ingen energi, var helt död och det påverkar rösten jättemycket. Sista gången gick mycket bättre o blev äntligen nöjd! 

Sen dess har jag bara tagit de lugnt, umgåts med vänner och familj. Victoria var på besök vilket var trevligt. Farsdag bestog utan pappa då han o Victoria skulle titta lägenhet. Men fick tillbringa den dagen med vänner ist. Så otroligt glad att det äntligen finns vänder jag verkligen trivs med! Så stolt att jag vågade stå på egna ben! 

Snart kommer en överraskning upp! 

Puss o kram!




Allmänt | |
Upp