Min långhelg









 
Min långhelg i bilder. Så skön ledighet de varit! Verkligen välbehövligt.

Lägger upp i punktform vad vad jag gjort:

• Torsdag vare Valborg så gick ut med kompisar och hade de så kul tills kaoset kom. Somnade i älsklings famn.

• Fredag sov vi länge! Åt god mat hos Coffe och bara tog de lugnt. Hade fredagsmys med Victoria.

• Lördag så vaknade vi tidigt för att åka iväg till Kalmar med hela familjen. Så mys! Fick med mig lite smått o gott. Sen hem till Coffe för en toffel kväll med popcorn och film. Så mys! BÄSTA!

• Söndag vaknade jag såklart i världens bästa famn, film, hockey, popcorn osv
Sen fullt upp här hemma med massa läxor, stärda och massa mer! 

Lätt en av de mysigaste helgerna då jag in princip bara har myst 24/7! Men så värt!!!
Nu ska Jag fortsätta med mina estetiska läxor.. Dans och sjunga samt engelska och gemu..

Puss
Allmänt | |
Upp