Nämn 3..

Nämn 3 saker du aldrig skulle kunna..

• Såra någon med flit..
• Vara otrogen 
• Ge upp mina drömmar pga någon annan.. 


Nämn 3 saker du någon gång i livet vill göra..

• Bo utomlands. Tex USA, Australien, England osv 
• Gifta mig
• backpacka runt om i världen 




Nämn 3 saker du stör dig på..

• Människor som måste ha bekräftelse hela tiden. Iaf dem som redan vet att dem ser bra ut men vill hör de från andra.. 
• Människor som söker uppmärksamhet hela tiden 
• människor som tror att dem är större än alla andra och kan allt..

Nämn 3 saker du skulle föra för 1 miljon kronor..

• Helt klart resa! 
• En självklarhet är att ge till olika fonder, tex barncancerfonden osv.
• Köpa lägenhet i Stockholm och gå på olika styling kurser..


Nämn 3 saker du älskar att göra..

•  Fixa mig. Tex fixa mig inför fest eller bara till skolan, sminka mig o hårt! Vissa är helt tvärt om hehe.
•  Resa och upptäcka! 
•  Vara med dem jag trivs bäst med! 

Nämn 3 saker du hatar 

• lögner o falskhet 
• otrohet 
• humörsvängningar 

Allmänt | |
Upp