SOMMARLOV












Mitt sista sommarlov invigdes på bästa sätt igår. 
Dagen började med att jag sjöng för alla 1-2 i hela skolan. Va så nervös så de va sjukt men är så stålet över mig att jag vågade. Det visar bara att jag har förändrats så mycket. Tror de gick bra också. Får se om jag lägger ihop ett klipp sen.

Efter tog jag och alla mina vänner bilder tillsammans. Saknades dock några. Så Goa. Sen åkte vi tjejer i klassen och åt glass. Skulle egentligen inte följt med med blev ändrade planer. 
Efter det åkte jag hem för att äta god mat och tårta som en tradition. Och fixa mig för att sen ut o äta och sen ut. De va sååå kul!! Dock lite dåligt stämning.. Tråkigt.
Avslutade kvällen/natten i världens bästa famn trots att de va så sjukt varmt.. Så kunde knappt sova...

Puss
Allmänt | |
Upp