Senaste dagarna


I måndag så åkte jag in till stan med majis för att fixa lite saker. Sen blev det ett gutt Mag och ryggpass på gymmet. Sen hämtade jag upp Coffe och vi drog hem till mig för lite mys. Vi åkte även iväg på kvällen till ett par vänner för ett kolla skräckfilm. Sen bra dag med roligt inplanerat! 

Vi vaknade upp rätt sent på tisdagen så vi gjorde inget speciellt. Tog det bara lugnt hela dagen.

Onsdagen sov jag rätt länge. De sjuka är att jag inte brukar sova långe. Asså brukar vakna typ 9-10 men sover typ till 11-12 nu? Vad händer? 
Aja gjorde inget speciellt på dagen. Solade och bakade. Jobbade även några timmar på eftermiddagen. Sen blev det en spontan utgång med mina fina vänner! Hemma hos Fanny. Tyckte faktist det var riktigt kul. Somnade i bästa famnen. 


Idag blev det mys hos Christoffer. Åt kebab och bara tog det allmänt lugnt. Sov dock en del. Vi gick o la oss rätt sent fast att vi kom hem rätt tidigt.. 
Gick hem runt fem för att göra mat till familjen. Kyckling taco, hade dock precis ätit kebaben så va inte så hungrig hehe. Sen har jag bara varit i solat och haft tråkigt. Puss
Allmänt | |
Upp