18års fest












Igår lördag så jobbade jag till fyra. Sen var de bara att skynda sig. Jag skulle handla, städa och fixa mig innan mina vänner skulle komma för att äta lite och sen började min 18års fest. Hade så kul för människorna som kom var bara såna som jag trivs med att umgås med. Fick även så fina presenter och blommor! Så glad och tacksam för de vänner som finns omkring mig.
Vi drog även ut till terassen på kvällen/natten för att checka lite. Inte lika kul där men men. 

Idag har jag stärdat, sovit, ätit, myst, tittat film och vara tagit det lugnt. Christoffer och jag fick även besök av en katt helt plötsligt. Riktigt mysig och tjock. Nu tittar jag på Beck och peppar en ledig dag imon mä! Så gutt! Sen blir de jobb typ hela veckan och nästa vecka. Men de är ändå gutt! 

Puss
Allmänt | |
Upp