2015 del 2

APRIL
Under april månad blev det lite 18års fester för vänner. Min syster kom även hem efter 8 månader i australien och thailand, mysig stund. Sjöng för andra gången med mina tjejer W.E.R.R. De gick sämre denna gång men ändå jättebra! Många mysiga pw i solen och mys med Pv.
 
 
MAJ
Min maj månad började inte så bra.. Hade de lite jobbigt i någon vecka. Men värdret var fint och det blev många mysiga fika stunder. Även många kalas för mina familjemedlemar, mycket jobb, MÅÅÅnga vår konserter med de va riktigt kul. Jag blev väldigt tajt med mina fina tjejer jag umgås mycket med nu, Emilia, Rebecca och wilma fast jag kännt henne 2år längre hehe. Blev en liten avskedsfest för Marcus för han skulle iväg under hela sommaren, så hela gänget samlades och spelade kubb framför en mysig brasa. Sen var de även bal som man såklart var tvungen att titta på. Va på sjukhuset och fick ännu en tablett att ta..
 
 
JUNI
Nu började de bli fint väder! månaden började med att titta på stundenterna, kände några som tog så gick o grattade dem. Bara ett halvår kvar tills det är jag som står där! Mycket jobb denna månaden också, samt 18års firanden. Vi tog även vårt sista sommarlov, där jag fick sjunga inför alla i skolan! Fick reda på det dagen innan så var rätt nervös och kunde inte texten, men det gick väl ändå helt ok. Var ute och åt på kvällen och lite firande på kvällen. Midsommar spenderades med underbara människor som jag nu är jättetajta med. Sen blev det ju såklart att vara ute i solen så mycket som möjligt och bara ta det lugnt.
 
 
Allmänt | |
Upp