Ny Design

Japp där var de en ny design, va tycks? ska fixa en bättre header men ni får nöja er med denna sålänge.
 
Glömde ju säga igår att i fredags så hade jag och Christoffer 3 månader. helt underbart!
 
Igår och idag har jag haft mycket pågång. 
I Lördags som sagt så var jag på kalas, vi åt taco och tårta. De va kul att träffa alla fast att jag är så blyg ibland. Hehe men allt gick bra, hade de jättemysigt. 
Sen när vi kom hem så blev de en liten avslappnig för att sedan åka hem o äta, träffa Zoro, mina päron som jag inte träffat på länge pga att jag har så mycket att göra hela tiden och sen fixa mig för att åka iväg och ha grill med lite vänner. Så kul då vi spelade kort och hade de mys. Såklart somnade jag i världens bästa famn igen!
Förlåt om de blir mycket Christoffer men han är en stor del av mitt liv, that's why.
 
I morse ringde jobbet in mig så fick fixa mig snabbt, åka hem, packa ihop sakerna, och åka iväg. Så stressigt..
Men allt gick bra. När jag kom hem så deckade jag direkt i min säng och sov några timmar så vi får se hur de går inatt haha. 
 
NU ska jag bara ta de lugnt, skola imon.. 
 
puss
 
 
Allmänt | |
Upp