Fitnessguru.com



Sa ju häromdan att jag skulle visa vad jah fick hem för några veckor sen. Och detta här över beställde jah. Helt underbart! 
Jag ju haft jordgubbar vit chocklad som jah nu har tröttnat på pluss att det inte finns något kvar typ så det var dags för att beställa nytt. 
Denna gång beställde jah 
• one whey proteinpulver chocolate hazelnut.
• one whey proteinpulver cappuccino.
• one whey portions påse kiwi yoghurt 
• one whey protein bar mint chocklad 
• one whey protein bar chocolate crisp
• och så fick jag ett nudelpaket gratis 

Har redan testat alla och cappuccinon slår allt! Så galet god, smakar som en vanlig is latte! 
Såklart är ju båda protein barerna också goda och kiwin men jag gillade inte riktigt choklad hasselnöt. Inte riktigt min grej. Dock köpte jah den bara för att baka med den. Tex egna bars, bananpankaka, kokosbollar osv 

Nudlarna har jag dock inte smakar än men det blir snart. 
Allt blev under 500 lappen vilket är superbra! 

Men mitt tips är: om ni gillar kaffe, frappe, is latte så passar cappocinon perfekt haha. 
Puss 



Allmänt | |
Upp