Saker ni inte visste..

1. Jag är den där tjejen som är lite blyg i börjar men när man väl lär känna mig så är jag helt galen. 

2. Jag är riktigt klumpig! Tappat allt, snubblar, osv

3. Fått höra att jag är en riktig glädje spridare. Vilket jag blir så glad över eftersom jah ler och är oftast glad hela tiden! Man har ju dock sina dagar..

4. Jag har haft en riktig bacillskräck! Kunde inte röra något utan att tvätta händerna precis efter. Tvättade mina händer HELA tiden!

5. Älskar att dansa! Har dansat street dance när jag va mindre vilket jag älskade!

6. Ångrar lite mitt val av linje eftersom jag inte vill bli något inom musik utan vill bli stylist.. Men jag är glad att jag går där nu.

7. Detta år har förändrat mig jättemycket! På ett bra sätt. Vågar mer och är inte alls lika blyg som förut. Och är så mycket gladare!

8. Jag är halv skåning då min pappa kommer från Helsingborg.





Allmänt | |
Upp