Om du bara visste..

Kom bara och tänka på en sak. Tänk om verkligen alla viste vad man tänkte om dem. De skulle vara galet pin, lycka, fett kul, kaos och allt där i mellan.
Men till vissa skulle det vara en befrielse att säga vad man tyckte om den.  Tänk va gutt att bara säga allt. Allt vad man tycker och tänker. Och känna att man står för det. 
Den senaste tiden har jag tänkt så galet mycket. På allt... Har inte kunnat sova på två nätter för att jag bara ligger och tänker. Jag tänker på allt mellan himmel och jord. Och det är så fett jobbigt. Har typ kännt mig ensam osv, fast att jag inte alls är det. För har så fina vänner haha
 
Vet inte riktigt vad jag vill komma men ville bara skriva av mig. Jag gör aldrig såna här inlägg så dett var helt Kaos haha!
 
Får hoppas att jag kan sova inatt. men jag är fett osäker. 
 
PUSS PÅ ER!!




Allmänt | |
Upp