Igår/ onsdag




Så mys igår! Började 11.00 och slutade 11.15 hahah. Nödvändig dag.. Jo men det vare för jag hade ett muntligt förhör som jag var tvungen att göra. 
I alla fall så blev det att åka hem och sen in till stan igen för en fika med fina nea. Det var så galet länge sedan så det var läskigt! Men det var mys. 
Efter blev det en riktig work out. Eller nja var rätt seg för var galet trött men har ju speciella dagar jag ska gå till gymmet vilket jag måste hålla!

En riktigt najs dag!
Kan seriöst inte fatta att det är sommarlov nu! SERIÖST! 
När man var liten så räknade man alltid ner tills sommarlovet skulle börja men jag har seriöst inte tänkt på det alls. Det ända jag tänkt på är skolan! Att jag måste hinna allt innan jag slutar. Det är så läskigt! 
Men nu äntligen kan jag lägga det åt sidan och leva lite! Haha pusss


Allmänt | |
Upp