Do what you love..


Tänkte på detta.. Om jag inte gör saker som jag älskar och vet/tror är bra för mig så slösar jag på min tid, mitt liv. Varför inte gör saker som jag älskar och gör så jag mår som bäst? 
Jag är en människa som inte sättet mig i första hand. Bara alla andra mår bra så mår jag bra. Jag har liksom varit ett steg efter alla andra för jag vill att dem ska må bra och ha kul typ. Lite svårt att förklara och förstå.. Men detta är ett problem som jag nu under ett år har förändrat på. Försöker öppna mig mer åt personer som förtjänar de. Vara mig själv mycket mer. Och dem som vet mycket om mig är sjukt speciella för mig. Och de är väldigt få. Alla mina vänner betyder så mycket för mig men vissa mer än andra och så är de ju alltid. 

Man måste tänka på sig själv först! ALLTID! 
Puss! 
Allmänt | |
Upp