Vidrigt!!

Måste bara berätta eftersom alla skriver: 
"Åååå älskar frukost", "Fattar inte hur vissa inte kan äta frukost på morgonen, det är typ det som får mig upp från sängen."
 
Man bara halllllåååå
Frukost är det vidrigaste som finns!!!
Jag kan ju säga vad jag äter till frukost. Jo idag åt jag en HEL apelsin!!
kan verkligen inte få i mig något.
Det kan vara för att jag har magkattarr på morgonen 
 INFORMATION: 
Magkattarr är som en stress mage. Man mår illa samtidigt som jag är hungrig samtidigt som man vill spy ungefär.
sjukt jobbigt! Får det då och då men mest när jag har så mycket att göra och det har jag oftast på morgonen.
 
Aja seriöst hur orkar ni? och för det andra sluta lägg ut på insta!!!
Dampar loss här allså!!
 
bild från google woopwoop!!
 
DOCK så är det gått med hotellfrukost men det är en helt annan sak
 
Allmänt | |
#1 - - Malin Wallin:

Fin blogg, allt bra? :D Svara gärna tillbaka i min blogg!

Kram!

Svar: Tack, ja bara bra själv?
Rebecka

Upp