Justin bieber ♥

Hej, sitter nu med Justin bieber i luranrna och bara länktar tills han ska komma till sverige! Om han kommer hehe :P!
Har varit lite skeptisk mot honom innan jag såg filmen och bara gå in på hans bilder och låter får att pirra i magen på mig !! HAha låter lite...hum..konstigt men så är det med mig haha :P!
Linda och jag har bestämt om han ska komma till Sverige ska vi köpa biljetter så snabbt så möjligt och åka och titta på han hahahaha! Kommer bli grymt!
Man får bara hopppppaas!!
Love u !!
pussi!
Hej, sitter nu med Justin bieber i luranrna och bara länktar tills han ska komma till sverige! Om han kommer hehe :P!
Har varit lite skeptisk mot honom innan jag såg filmen och bara gå in på hans bilder och låter får att pirra i magen på mig !! HAha låter lite...hum..konstigt men så är det med mig haha :P!
Linda och jag har bestämt om han ska komma till Sverige ska vi köpa biljetter så snabbt så möjligt och åka och titta på han hahahaha! Kommer bli grymt!
Man får bara hopppppaas!!
Love u !!
pussi!
the hole family!
Allmänt | |
Upp