Allt och inget

Hej , ja jag var helt borta igår ! Somnade och sen gick jag upp sent och stängde av allt sen sova igen !!
Var helt död.
Aja dessa dagar har man bara jobbat med provet,läxor och massssssaaa annat så man har helt enkelt inte hunnit blogga :P!!
Men aja längtar tills lov ! Bara slappa och skita i läxor . MEn det är långt tills dess !
Sen har jag prata med mina päron om det blir någon navelpiercing i januari / februari!! Längtar om det blir något . För jag hade tänkt göra det i sommras men jag fick inte eftersom min syrra fick göra när hon skulle fylla 15 !! JAg stör mig på syrror ibland ! Önskar att man var ensam ibland !!
Aja ska inte störa er mer så nu blire bara att titta tv och läsa bok !! pussssiii
Orkar inte vänta på att bilden ska upptateras så nu blire att gå pussssii
Allmänt | |
Upp