27/6

Förlåt för igår men det va så ledsamt !!
Min älskade kanin har avlidit !!!
hon blev så pass sjuk så vi kunde inte göra något så hon fick somna in !!
jag har i alla fall hjälpt henne med hela mit hjärta in i det sista !! JAG ÄLSKAR DIG MIMMI OCH KOMMER ALLTID GÖRA !!!!
jag har i allafall bestält en fin tavla med henne på !! som jag ska sätta upp här på väggen så jag alltid har henne nära !!
ni kanske tänker , varför bli så ledsen för en kanin ! men hon betyde SÅÅÅÅ mycket för mig ! varje gång jag var ledsen så gick jag till henne och hon jag kramde om henne !!
Jag vet jag har en kanin till men det är igentligen inte min utan viktorias men jag vet att hon grät också och hon känner sig ensam !! han kommer hjälpa henne in i det sista !!!
Så det är sanningen !! ha det bra för nu tänker jag försöka bryta ner det om det går för hon har det bra där hon är !!!
ÄLSKAR DIG !!! FÖR ALLTID :(!!
Allmänt | |
Upp